Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

E quote di l'UE per i prudutti d'acciaio da Turchia, Russia è India sò state tutte usate

E quote individuali di l'UE-27 per a maiò parte di i prudutti di l'acciaio da l'India, a Turchia è a Russia sò state completamente usate o righjuntu un livellu criticu u mese passatu.Tuttavia, dui mesi dopu l'apertura di quote à altri paesi, un gran numaru di prudutti duty-free sò sempre esportati in a UE.

Sicondu i dati doganali ufficiali di l'UE, i quotes di bobine d'acciaio laminati à caldu (HRC) di Turchia è di Russia ùn eranu quasi micca utilizati in uttrovi, ma sò stati tutti utilizati da u 30 di nuvembre. Eccettu per a Corea del Sud (69% di a quota hè piena). a maiò parte di l'altri cumpagnie chì esportanu HRC à l'UE ùn sò micca attivi.

L'impurtazioni in u mercatu di filu d'acciaio sò ancu considerablemente.À a fine di nuvembre, Turchia avia usatu cumpletamente e 19 600 tunnellate restante di quota.A dumanda di filu di filu russu hè ancu assai alta.A so quota restante (78%) hè stata aduprata stu mese, è da u 30 di nuvembre, solu 3000 tunnellate sò rimaste.A quota di filu restante finisce à a mità di nuvembre.

À u 15 di nuvembre, l'India hà utilizatu quasi 30 000 tunnellate di a quota restante di piastra.Tutti l'altri fornituri di sti prudutti anu una quota di menu di 50%.

In quantu à a bobina laminata à friddu, quasi tutti i paesi anu riduciutu i so quote restante da circa 30% durante u Novembre, chì significa chì a maiò parte di e quote sò state usate da 50-70%.

E duie sottocategorie di l'acciaio galvanizatu sò storicamente in alta dumanda.L'India hà utilizatu più di 9 000 tunnellate d'azzaru rivestitu in u Novembre (89% utilizatu).À u 30 di nuvembre, a quota restante per i prudutti simili hà righjuntu un livellu criticu (86%).

In u mercatu di rebar, solu a Bosnia-Erzegovina è l'Ucraina anu ancu abbastanza quota per a vendita senza duty à l'UE prima di u 31 di dicembre, mentre chì Moldova hà utilizatu u 76% di a quota, è a quota restante hà righjuntu un livellu criticu dopu avè superatu u 90%.

U 25 di ghjugnu, l'Unione Europea hà allargatu ufficialmente a tarifa protettiva nantu à l'azzaru per altri trè anni, à partesi da l'1 di lugliu di u 2021. Cum'è infurmatu prima, a quota di l'azzaru duty-free cresce da 3% annu.


Tempu di Postu: Dec-15-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}