Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Dec7: L'acciaieri aumentanu intensivamente i prezzi, u minerale di ferru cresce di più di 6%, i prezzi di l'acciaio sò in una tendenza crescente.

U 7 di dicembre, u prezzu di u mercatu di l'acciaio domesticu hà cuntinuatu a so tendenza à l'alza, è u prezzu di billetta ordinaria in Tangshan hà aumentatu da 20yuan à RMB 4,360/ton ($ 692/Ton).U mercatu di futuri neri cuntinuava à esse forte, è e transazzione di u mercatu spot hà fattu bè.

Mercatu spot di l'acciaio

Custruzzione in acciaio: U 7 di dicembre, u prezzu mediu di 20 mm di armatura sismica di trè livelli in 31 cità maiò in Cina era 4844 yuan/ton ($ 768/Ton), un aumentu di 21 yuan/ton ($ 3.3/Ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.Hè previstu chì u 8, i prezzi di l'acciaio di a custruzzione domestica ponu esse altu.

Bobine laminate a caldo: U 7 dicembre, u prezzu mediu di bobine laminate à caldu da 4.75 mm in 24 cità maiò in Cina era 4.854 yuan/ton ($ 770/Ton), un aumentu di 17 yuan/ton ($ 2.7Ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.In u mercatu iniziale di u cummerciu, affettatu da u forte aumentu di i futuri di a materia prima, diversi tipi di prudutti d'azzaru sò alzati à varii gradi, ma a situazione di a transazzione attuale hè stata debule dopu à l'aumentu, è l'impulsu di l'aumentu di u prezzu era insufficiente.L'offerta generale di u mercatu è a situazione debule di a dumanda ùn hè micca stata migliurata in modu efficace.

Bobina laminata a freddo: U 7 Dicembre, u prezzu mediu di 1.0mm cold coil in 24 grandi cità in Cina era 5,503 yuan/ton ($ 873/Ton), un aumentu di 2 yuan/ton ($ 0.32/Ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.Cum'è u bancu cintrali hà annunziatu un tagliu RRR cumpletu ieri, u mercatu di futuri neri hà dimustratu una tendenza generale in crescita oghje, ma u mercatu spot hè più prudente, i cummircianti generalmente si focalizeghjanu nantu à i prezzi stabili, è e transazzione generale sò mediu.In u latu downstream, cum'è l'atmosfera fora di staghjoni in dicembre hè diventata più forte, u rendiment di a dumanda downstream era improbabile di migliurà significativamente, purtendu à transazzioni di u mercatu poveri, accumulazione eccessiva di inventarii di i cummircianti, è più pressione nantu à i spedizioni.

Mercatu spot di materia prima

Minerale impurtatu: U 7 di dicembre, i citazioni di u mercatu spot di u minerale di ferru impurtatu anu più di eri, è u sentimentu cummerciale era ghjustu.I cummircianti anu seguitu u mercatu è l'acciaieri compru nantu à a dumanda.
Coca: U 7 di dicembre, u mercatu di coca operava temporaneamente in modu fermu.Aieri, alcune cumpagnie di coke in Mongolia Interna anu righjuntu 100-120 yuan/ton ($ 16-19/Ton), ma l'acciaieri ùn l'accettanu micca.
Scrap steel: U 7 di dicembre, i prezzi di u mercatu di rottami sò stati stabile, i prezzi di u scrap di l'acciaieri mainstream sò stati stabili, è i prezzi di u scrap di u mercatu mainstream sò stati stabili.

L'offerta è a dumanda di u mercatu di l'acciaio

Da u puntu di vista attuale, u tempu d'almacenamiento invernale hè pocu à pocu ghjuntu, è l'attuali siderurgichi anu un prufittu immediatu considerableu per tonna d'acciaio, è i cummircianti crede chì ci hè un spaziu limitatu per i successivi rimbalzi di prezzu.


Tempu di Postu: Dec-08-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}