Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Bobina d'acciaio galvanizatu Fabbrica cunniscenze di bobina di foglia galvanizzata

Chì ghjè u scopu principale di a bobina d'acciaio galvanizatu à caldo?

I bobine galvanizzate à caldo sò principalmente aduprate in a custruzzione, l'apparecchi domestici, l'automobile, a machina, l'elettronica, l'industria ligera è altre industrii.

Chì sò i gradi d'acciaio cumunimenti usati per i fogli galvanizzati à caldo?

bobina di merce (CQ), per l'usu strutturale (HSLA), lamiere galvanizzate a caldo imbutite (DDQ), lamiere galvanizzate a caldo (BH), (DP), TRIP, ecc.

Chì tipi di forni d'annealing galvanizzanu ci sò?

Ci sò trè tippi di forni di ricottura verticale, forni di ricottura horizontale è forni di ricottura verticale è horizontale.

Anni di Esperienze
I paesi prufessiunali
Genti di talentu
Clienti felici

A-Quali sò i dui tipi digalvanizzazione a caldosecondu i sfarenti metudi di annealing?

Risposta: Si pò esse divisu in dui tippi: in-line annealing è off-line annealing, chì sò dinù chiamatu mètudu di gas prutittivu è u metudu flussu rispittivamenti.

 

B-Chì sò i gradi d'acciaio cumunimenti usati perlamiere galvanizzate a caldo?
Risposta: Categorie di produttu: bobina generale di merce (CQ), lamiera galvanizzata per l'usu strutturale (HSLA), lamiera galvanizzata a caldo imbutita (DDQ), lamiera galvanizzata a caldo indurita (BH), acciau bifase ( DP), azzaru TRIP (acciaio di plasticità indotta da trasfurmazioni), etc.

C- Chì tipi di forni di recuttura di galvanizazione ci sò ?
Risposta: Ci sò trè tippi di furnace annealing verticale, furnace annealing horizontale è furnace annealing verticale è horizontale.

D-Quali sò i metudi di rinfrescamentu di e torre di rinfrescante?
A: Ci hè dui tipi: rinfrescante à l'aria è rinfrescante à l'acqua.

E-Quali sò i difetti principaligalvanizzazione a caldo?
Risposta: Principalmente include: caduta, graffi, punti di passivazione, particelle di zincu, bordi spessi, striature di coltelli d'aria, graffi di coltelli d'aria, acciai esposti, inclusioni, danni meccanichi, scarsa prestazione di basa d'acciaio, bordi d'onda, deformazione, dimensioni Mismatch, embossing , misalignment di u spessore di a strata di zincu, stampa in rotulu, etc.

F-Known: a specificazione di produzzione hè 0.75 × 1050mm, è u pesu di a bobina hè 5 tunnellate.Chì ghjè a lunghezza di a bobina?(A gravità specifica di a foglia galvanizzata hè 7,85 g / cm3)

Soluzione: L=G/(h×b×p)=(5×1000)/(0,785×1,050×7,5)=808,816m

Risposta: A bobina hè 808.816m long.

G- Chì sò i mutivi principali di a capa di zincu per fallu?
Risposta: I mutivi principali per a sbucciatura di a strata di zincu sò: l'ossidazione di a superficia, i composti di siliciu, troppu bruttu.laminatu à fridduemulsione, atmosfera ossidante troppu altu è puntu di rugiada di gas protettivu in a sezione NOF, rapportu aria-carburante irragionevule, flussu d'idrogenu bassu, è infiltrazione d'ossigenu in u fornu.A temperatura di ustriscia d'acciaioL'entrata in a pignatta hè bassu, a pressione di u fornu in a sezione RWP hè bassa è l'aspirazione di a porta di u furnace, a temperatura di u fornu in a sezione NOF hè bassu, u grassu ùn hè micca evaporatu, u cuntenutu d'aluminiu di a pignatta di zincu hè bassu, a velocità di unità. hè troppu veloce, a riduzzione hè insufficiente, è u liquidu di zincu U tempu di residenza hè troppu cortu è u revestimentu hè troppu grossu.


Tempu di post: May-06-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}