Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

U 27 d'aprile, u prezzu di u mercatu domesticu di l'azzaru hà aumentatu ligeramente

U 27 d'aprile, u prezzu di u mercatu domesticu di l'acciaio hè cresciutu ligeramente, è u prezzu ex-factory di u billet ordinariu Tangshan hè aumentatu da 20 à 4.740 yuan/ton.Affettatu da l'aumentu di u minerale di ferru è di i futuri di l'azzaru, u mercatu spot di l'azzaru hè sentimentale, ma dopu chì u prezzu di l'azzaru hà rimbursatu, u voluminu di transazzione generale era mediu.

I prezzi di u mercatu di quattru varietà maiò di azzaru

Custruzzione in acciaio:U 27 d'aprile, u prezzu mediu di 20mm grade 3 sismic rebar in 31 cità maiò in Cina era 5,068 yuan/ton, in crescita di 21 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata à caldu: U 27 d'aprile, u prezzu mediu di 4,75 mm di bobina laminata à caldu in 24 cità maiò in Cina era 5,162 yuan/ton, in crescita di 22 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.
U rendimentu di u mercatu di futuri recenti hè statu debbule, è a logica di u cummerciu hà ancu cambiatu da a realità debule è l'aspettattivi forti di a transazzione precedente à a realità debule è l'expectativa debule.L'impattu di l'epidemie di cummerciale s'hè allargatu, è hè difficiule di spinta significativamente l'ecunumia à cortu termine.Dopu una onda di decadenza, cù a pruposta in a 11a riunione di u Cumitatu Centrale di Finanzi è Ecunumia a notte passata per stabilizzà a crescita ecunomica è rinfurzà a custruzzione di l'infrastruttura, u sentimentu di u mercatu hè statu ligeramente stimulatu oghje, ma ùn ci hè ancu una mellura significativa in u cortu. termu, è a pruvista di fundamenti hà mantinutu una ricuperazione.Trend, a dumanda hà da cuntinuà à debilitatu in u cortu termini, u backlog di i magazzini di fabbrica è l'inventariu in transitu serà sempre riflessu in u mercatu unu dopu à l'altru, è u prezzu spot serà sottu pressione in tuttu, ma ùn ci hè micca assai. stanza per un decadenza prufonda.In u mediu è longu termini, e cundizioni di pulitica macro sò sempre bisognu.In tuttu, hè previstu chì u prezzu di a bobina laminata in caldu ferma sottu pressione in u cortu termini è aspittà per a migliione marginale.

Bobina laminata a freddo: U 27 d'aprile, u prezzu mediu di 1.0mm cold coil in 24 grandi cità in Cina era 5,658 yuan/ton, senza cambià da u ghjornu di cummerciale precedente.

I cummircianti anu dettu chì u prezzu di u mercatu recente hè in un statu discendente, è u flussu hè soprattuttu tenendu una attitudine d'aspittà è vede, è cum'è i futuri crescenu, l'entusiasmu di a compra downstream pò aumentà.Inoltre, cum'è a festa di u ghjornu di maghju si avvicina, u mercatu pò liberà una piccula onda di dumanda di calze.Per riassuntu, hè previstu chì u prezzu naziunale di bobina laminata à friddu pò fluttuà assai in u 28th.

Previsione di u mercatu di l'acciaio
Dopu à a vendita di panicu u luni, u mercatu di l'azzaru hà tornatu à a razionalità, in particulare l'enfasi di u guvernu cintrali à rinfurzà a custruzzione di l'infrastruttura in una manera all-round, aumentendu a fiducia in u mercatu di futuri neri, accumpagnata da l'aspettativa di rifornimentu prima di u ghjornu di maghju, l'acciaio. i prezzi rimbalzavanu à un livellu bassu u marcuri.
Attualmente, a situazione epidemica domestica hè sempre cumplicata, è hè difficiule per a dumanda di ricuperà cumplettamente per u mumentu.L'efficienza di l'acciaieri hè bassu, è alcuni di elli anu digià patitu pèrdite.A riduzzione di a produzzione hè prevista per frenà u prezzu di materie prime è carburanti.Attualmente, i fundamenti di l'offerta è di a dumanda in u mercatu di l'azzaru sò debbuli, è l'aumentu di a pulitica di stabilizzà a crescita hà un certu sustegnu per a fiducia di u mercatu.Ùn hè micca necessariu esse troppu pessimista.I prezzi di l'acciaio à cortu termine ponu fluttuà.


Tempu di Postu: Apr-28-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}