Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Chì ghjè a diffarenza trà spangle è zero-spangle di bobina galvanizzata?

1.Quantu tempu pò u finitubobina galvanizzataesse guardatu in u magazzinu?Perchè?

A: Hè permessu di esse guardatu per trè mesi per evità l'ossidazione causata da u almacenamentu per troppu longu.

2. Chì ghjè a tolleranza di lunghezzalamina d'acciaio galvanizatu?

Risposta: A tolleranza di lunghezza ùn hè micca permessa di avè un valore negativu, è u massimu ùn hè micca permessu di più di + 6mm.

3. Chì ghjè u Zinc Flower spangle ?Cosa hè una piccula spangle? Zero spangle?

Risposta: U big spangle hè u spangle normale.Sicondu u prucessu di pruduzzione nurmale, u grande spangle pò esse pruduciutu.U diamitru di u nucleu di cristallu ùn hè micca menu di 0,2 mm;u diamitru di u nucleu di cristallu hè menu di 0,2 mm, chì hè chjamatu u picculu spangle.Identificabile visualmente.

GI Coil & Spangle 2

4. Chì ghjè u principiu di prutezzione digalvanizzato a caldostrata?

Risposta: Perchè u zincu pò furmà una film cù una bona resistenza à a corrosione nantu à a superficia in un ambiente corrosivu.Prutege micca solu a strata di zincu stessu, ma ancu a basa d'acciaio.

5. Chì ghjè u principiu di passivazione di bobina galvanizzata in caldu?

Risposta: U trattamentu di passivazione di cromatifoglia galvanizzatapò furmà un film di passivazione, è a so formula di reazione chimica hè a siguenti: Zn + H2GrO4-ZnGrO2 = H2

U cromu trivalente in a famiglia di passivazione di suluzione hè insolubile in acqua, chimicamente inattivu, è agisce cum'è un scheletru, mentre chì u cromu hexavalente hè facilmente solubile in acqua è pò ghjucà un rolu in a passivazione re-passivazione quandu a film di passivazione hè scratched.Hà l'effettu curativu di a film passivazione.Per quessa, in un certu limitu, a film di passivazione pò prevene l'erosione diretta di a foglia galvanizzata da vapore o aria umida, è a strata di zincu ghjoca un rolu protettivu.

6. Chì sò i metudi per pruvà a resistenza di currusioni dibobina in lamiera galvanizzata a caldo?

Risposta: Ci sò trè metudi per pruvà a resistenza à a corrosione di a foglia galvanizzata in caldo: prova di spray di sal;prova di umidità;prova di erosione.

7. Perchè u trattamentu anti-ruggini deve esse realizatu nantu à i prudutti galvanizzati in caldu?

Risposta: Quandu u fogliu galvanizatu in caldu hè in l'aria umida, soprattuttu quandu l'aria cuntene sustanzi acidi cum'è SiO2, CO2, NO2 è NO, a superficia di a strata galvanizzata si forma prestu ruggine bianca.I cumpunenti principali di a ruggine bianca sò ZnO è Zn (OH) 2. Stu tipu di ruggine biancu ùn afecta micca solu l'apparenza, ma ancu porta assai difficultà à l'usu futuru.

8. Chì sò i causi di a ruggine biancabobina galvanizzata?

Risposta: I mutivi di a ruggine bianca sò: a galvanizazione in caldu hè piazzata inseme cù altri media corrosivi cum'è l'acidu, l'alkali è u sali;a film passivazione o anti-film hè dannatu;l'effettu di passivazione o oliu ùn hè micca bonu;u magazzinu di almacenamentu ùn hè micca ben ventilatu, umidità;a foglia galvanizzata hè spruzzata cù l'acqua durante u trasportu;trasportatu à bassa temperatura è almacenatu à alta temperatura, furmendu cundensazione.


Tempu di post: May-10-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}