Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Settembre 17: L'acciaieri in parechji lochi anu aumentatu e rivisioni, u minerale di ferru hè cascatu quasi 7%, è i prezzi di l'acciaio sò aumentati è calati.

U 17 di sittembri, i prezzi di u mercatu domesticu di l'acciaio sò cullati è calati, è u prezzu ex-factory di u billet ordinariu Tangshan hè cascatu di 30 yuan à 5,210 yuan/ton ($ 814/ton).I futuri neri d'oghje sò calati un pocu, i cummercianti downstream anu avutu un forte sentimentu d'aspittà è vede, e compra diminuite, è e transazzioni realizate eranu povere in tuttu u ghjornu.

Mercatu spot di l'acciaio

Custruzzione Steel: U 17 di Settembre, u prezzu mediu di 20mm Class III sismic rebar in 31 cità maiò di Chian era 5,606 yuan/ton ($ 875/ton), un aumentu di 4 yuan/ton ($ 0.6/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobine laminate a caldo: U 17 di settembre, u prezzu mediu di bobine laminate à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò di a Cina era di 5799 yuan/ton ($ 906/ton), calata di 16 yuan/ton ($ 2,5/ton) da a transazzione precedente.U prezzu di u mercatu spot hà mostratu alti è bassi oghje.È a prima citazione era temporaneamente stabile mentre chì l'indici di u mercatu di l'acciaio s'arrizzò, u prezzu spot pareva cresce, ma a transazzione era cusì cusì dopu à l'aumentu.Siccomu l'indici di u mercatu di l'azzaru hè cascatu in u dopu meziornu, u prezzu spot hè ancu cascatu.

Bobina laminata a freddo: U 17 di Settembre, u prezzu mediu di 1.0mm bobina fridda in 24 cità maiò di a Cina era 6,505 yuan/ton ($ 1016/ton), calata di 5 yuan/ton ($ 0.8/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

steel coil

Mercatu spot di materia prima

Mine impurtate: U 17 di sittembri, u prezzu di u mercatu hà fluttuatu in diminuzione, l'attività di u mercatu era mediu, è a transazzione era bè.

Coca: U 17 di settembre, u mercatu si moveva forte.Sta settimana, u tassu d'utilizazione di l'imprese di coke full-sample escludendu a capacità eliminata era 74,85%, una diminuzione di 2,64% da a settimana precedente;a pruduzzione media di ogni ghjornu era 63.51tons, una diminuzione di 2.09tons.

Scrap steel: U 17 di sittembri, u mercatu di scrap operava debbuli.U prezzu di scarti di l'acciaieri mainstream hè stata ridutta di 70 RMB/ton ($ 11/ton), è u prezzu di scarti di u mercatu mainstream hè calatu.


Tempu di post: 18-Sep-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}