Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

24 di maghju: u prezzu di billetta di l'acciaio hà riduciutu $ 10/ton, l'acciaieri anu tagliatu i prezzi in modu intensivu, è i prezzi di l'acciaio à cortu termine eranu debuli.

U 24 di maghju, a diminuzione di u prezzu in u mercatu domesticu di l'acciaio s'hè allargata, è u prezzu ex-factory di billetta ordinariu hà riduciutu à 4,470 yuan/ton ($ 695/ton).U mercatu di futuri neri hè cascatu drasticamente, a dumanda di u mercatu era debule, significava principarmenti spedite à prezzi bassi, è e transazzione di u mercatu eranu ligeri.

I prezzi di u mercatu di l'acciaio maiò di a serie 4

Custruzzione in acciaio: U 24 di maghju, u prezzu mediu di 20 mm di grade 3 sismic rebar in 31 cità maiò di a Cina era 4,798 yuan/ton ($ 745/ton), calata di 41 yuan/ton ($ 6.4/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata à caldu: U 24 di maghju, u prezzu mediu di a bobina laminata à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò di a Cina era 4,878 yuan/ton ($ 756/ton), in calata di 62 yuan/ton ($ 9,6/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata a freddo: U 24 di maghju, u prezzu mediu di a bobina laminata à friddu 1.0mm in 24 cità maiò di a Cina era 5.460 yuan/ton ($ 846/ton), in calata di 20 yuan/ton ($ 3/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

1 (24)

Mercatu di materie prime è carburanti

Minerale impurtatu: U 24 di maghju, u mercatu di u minerale impurtatu hà fluttuatu in downward, è e transazzione di u mercatu eranu normali.

Coca: U 24 di maghju, u mercatu di coke era stabile è debilitatu.

Scrap: U 24 di maghju, i prezzi di u mercatu naziunale di scrap eranu debuli, è i prezzi di scrap di l'acciaieri mainstream sò stati stabili.

Previsione di u mercatu di l'acciaio

A situazione epidemica generale di a Cina hà dimustratu un calatu constante, ma a situazione hè sempre severa è cumplessa.A ripresa di u travagliu è a pruduzzione di l'imprese face parechji "punti di bloccu".Inoltre, ci hè una nova volta di precipitazioni forti in parti di u sudu, è hè difficiule per a dumanda di migliurà significativamente.Acquistu nantu à a dumanda downstream.À u listessu tempu, certi acciaieri anu patitu pèrdite è pruduzzione ridutta, è a so vuluntà di suppressione di i prezzi di u petroliu crudu è di u carburante hè sempre forte.In u cortu termini, l'offerta è a dumanda in u mercatu di l'acciaio sò debbuli, è i prezzi di l'azzaru ponu fluttuà debbuli.


Tempu di post: 25-May-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}