Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Settembre 9: I stock di l'acciaio sò ridotti da 550 000 tunnellate di u mercatu lucale, i prezzi di l'acciaio tendenu à currerà più forte.

U 9 ​​di settembre, u mercatu di l'azzaru domesticu s'hè rinfurzatu, è u prezzu ex fabbrica di Tangshan billetta quadrata ordinaria hà aumentatu da 50 à 5170 yuan / ton.Oghje, u mercatu di futuri neri in generale s'arrizzò, a dumanda downstream era ovviamente liberata, a dumanda speculativa era attiva, l'inventariu di l'azzaru diminuì rapidamente, è i cummircianti eranu ottimisti.

Mercatu spot di l'acciaio

Custruzzione Steel: U 9 di Settembre, u prezzu mediu di 20mm Class III sismic rebar in 31 cità maiò in u paese era 5,462 yuan/ton ($ 853/ton), un aumentu di 50 yuan/ton ($ 7.8/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.A causa di l'impattu di a limitazione di a produzzione da a pulitica di u guvernu, l'acciaieri in diverse regioni spessu tagliate a produzzione è a revisione, a pruduzzioni di materiali di custruzzione cuntinueghja à calà, è l'offerta di risorse à cortu termine hè limitata.In quantu à a dumanda, dopu à l'entrata di settembre, a dumanda di u mercatu hè stata liberata in modu stabile, a vitezza di destocking hà più accelerata, è u mudellu di l'offerta è di a dumanda hà cambiatu gradualmente da un equilibriu debule à un statu strettu.

Bobine laminate a caldo: U 9 di settembre, u prezzu mediu di bobine laminate à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò di Cina era 5,822 yuan/ton ($ 909/ton), un aumentu di 24 yuan/ton (3,75 $/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente. .

Bobina laminata a freddo: U 9 di settembre, u prezzu mediu di 1.0mm cold coil in 24 cità maiò in u paese era 6523 yuan/ton ($ 1019/ton), un aumentu di 1 yuan/ton (0.16 $) da u ghjornu di cummerciale precedente.Oghje, e transazzione di u mercatu in parechji lochi sò boni, i dati fundamentali sò boni, i cummircianti si concentranu soprattuttu nantu à a vendita, u mercatu hè occupatu, è l'acquistu downstream sò attivi.

Mercatu spot di materia prima

Minerale impurtatu: U 9 di settembre, u mercatu spot per u minerale di ferru impurtatu era debule è fluttuante, è u sentimentu di u mercatu era debbule.

Scrap steel: U 9 di settembre, u prezzu mediu di l'acciaio di rottami in 45 mercati maiò di a Cina era 3357 yuan/ton ($ 524/ton), un aumentu di 6 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

L'offerta è a dumanda di u mercatu di l'acciaio

Da u latu di l'offerta: l'output di i "prodotti di l'acciaio di serie 5" (prodotti d'acciaio di serie 5: verga d'acciaio, acciau in forma, lamiera d'acciaio, tubu d'acciaio, metallu) stu venneri era 10,152 milioni di tunnellate, una diminuzione di 9700 tunnellate in una settimana. - nantu à a settimana.Frà elli, a pruduzzione di rebar era 3.272.300 tunnellate, una diminuzione di 73.600 tunnillati nantu à una basa di settimana à mese;a pruduzzione di bobine laminate à caldu era di 3.188.300 tunnellate, un incrementu di 41.800 tunnellate nantu à una basa di settimana à mese.

In quantu à a dumanda: u cunsumu apparente di i "prodotti d'acciaio di serie 5" stu venneri era di 10,706 milioni di tunnellate, un incrementu di 291,800 tunnellate nantu à una basa di settimana à settimana.

In quantu à l'inventariu: l'inventariu tutale di l'azzaru era di 20,24 milioni di tunnellate sta settimana, una diminuzione settimanale di 553 100 tunnellate.À mezu à elli, u stock di acciaieri era 5.956.600 tunnellati, chì era una diminuzione di 255.000 tunnillati nantu à una basa di settimana à settimana;l'inventariu suciale era 14.283.400 tunnillati, chì era una diminuzione di 298.100 tunnillati nantu à una basa di settimana à settimana.

Settembre era in a stagione di punta di a dumanda, accumpagnata da a spinta di u mercatu di futuri, l'acquistu attivu di terminal downstream, è a dumanda speculativa attiva, a dumanda di l'acciaio hà rimbalzatu significativamente sta settimana.À u listessu tempu, parechji acciaieri in Cina anu rivisionatu è ridutta a produzzione, è a pruduzzione era sempre suppressa.In tuttu, sta settimana i fundamenti di l'offerta è di a dumanda di u mercatu di l'acciaio sò preghjudizii, è l'inventarii anu acceleratu.

Win Road International Steel Products

steel coil

Tempu di pubblicazione: 10-settembre-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}