Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

27 ottobre: ​​i prezzi di l'acciaio cuntinueghjanu à deprezzà

I futuri di u carbone di coke, di coke, di i prezzi di u carbone termale sò cascati à u limitu, i prezzi di a billetta sò cascati da 60yuan/ton ($ 9.5/ton), è i prezzi di l'azzaru sò cascati.

U 27 d'ottobre, u prezzu di u mercatu di l'acciaio domesticu hè cascatu, è u prezzu ex-factory di a billetta d'acciaio Tangshan hè cascatu da 60 yuan/yon ($ 9.5/ton) à 4,900 yuan/ton ($ 771/ton).

Mercatu spot di l'acciaio

Custruzzione Steel: U 27 d'ottobre, u prezzu mediu di 20mm Class III sismic rebar in 31 cità maiò in Cina era 5435 yuan/ton ($ 855/ton), calata di 77 yuan/ton ($ 12/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.U mercatu hà apertu in u principiu di u cummerciu, è i prezzi di rebar cadunu bruscamente per l'impattu di u limitu di coke.I citazioni domestiche di rebar spot cadunu bruscamente.

Bobine laminate a caldo:U 27 d'ottobre, u prezzu mediu di bobine laminate à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò in Cina era di 5555 yuan/ton ($ 874/ton), in calata di 89 yuan/ton ($ 14/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.I citazioni di prima matina in u mercatu spot anu falatu ligeramente, è e transazzione generale di u mercatu eranu cusì cusì.

L'offerta è a dumanda di u mercatu di l'acciaio

U mercatu di l'acciaio attuale presenta un mudellu debule di offerta è dumanda, principalmente perchè u latu di a dumanda hè affettatu da l'emozioni è e pulitiche.E i prezzi di l'azzaru sò sempre operati in un fattu debule.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}