Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

June9: A ricuperazione di a dumanda hè lenta, i prezzi di l'azzaru ùn ponu micca cresce

1. U prezzu di u mercatu attuale di l'azzaru
U 9 ​​di ghjugnu, u mercatu domesticu di l'acciaio hà fluttuatu, è u prezzu ex-factory di u billet Tangshan era stabile à 4.520 yuan/ton.

2. I prezzi di u mercatu di quattru varietà maiò di l'azzaru
Custruzzione in acciaio:U 9 ​​di ghjugnu, u prezzu mediu di 20mm grade 3 sismic rebar in 31 cità maiò in u paese era di 4,838 yuan/ton, in crescita di 3 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.
Bobina laminata a caldo:U 9 ​​di ghjugnu, u prezzu mediu di a bobina laminata à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò di u paese era di 4.910 yuan/ton, in crescita di 1 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.
Bobina laminata a freddo:U 9 ​​di ghjugnu, u prezzu mediu di 1.0mm cold coil in 24 cità maiò in u paese era di 5.435 yuan/ton, in calata di 5 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.A dumanda di u mercatu cuntinueghja à esse debule, è l'imprese in downstream compranu nantu à a dumanda.Hè infurmatu chì in u prisente, certi cummircianti ponu fà transazzione à prezzi bassu, ma hè difficiule di fà transazzione à prezzi altu.A maiò parte di elli s'appoghjanu à u trasportu per raccoglie fondi.

3. I prezzi di u mercatu di materie prime è carburanti
Minerale impurtatu: U 9 di ghjugnu, u prezzu di u mercatu spot di u minerale di ferru impurtatu in Shandong hà fluttuatu è falatu, è u sentimentu di u mercatu era desertu.
Coca:U 9 ​​di ghjugnu, u mercatu di coke resta stabile è forte, è l'acciaieri in Hebei anu aumentatu u prezzu di compra di coke da RMB 100/ton.
Scrap steel: U 9 di ghjugnu, u prezzu mediu di scrap steel in 45 mercati maiò in tuttu u paese era 3,247 yuan/ton, chì era stabile paragunatu à u ghjornu di cummerciale precedente.

4.U prezzu di u mercatu di l'acciaioprevisione
Fornitu: Sicondu a ricerca, a pruduzzione di i cinque tippi principali di azzaru sta settimana era 10.035.500 tunnellate, un incrementu di 229.900 tunnillati settimana à settimana.
In quantu à l'inventariu: l'inventariu tutale di l'azzaru sta settimana era 21,8394 milioni di tunnillati, un aumentu di 232,000 tunnillati da a settimana precedente.Frà elli, l'inventariu di l'acciaieri era 6,3676 milioni di tunnellate, una diminuzione di 208,400 tunnellate da a settimana precedente;l'inventariu suciale di l'azzaru era 15,4718 milioni di tunnellati, un incrementu di 436,800 tunnellati da a settimana precedente.
A causa di a ripresa accelerata di u travagliu è di a produzzione in Cina di l'Est, Cina di u Nordu è altri lochi, hè prevista chì a prosperità generale di l'industrii di fabricazione domestica è di custruzzione in u ghjugnu serà megliu cà quella di maghju, ma per via di fattori staggione, espansione serà limitata.Sicondu l'indagine di Mysteel di i cummircianti 237, u voluminu di cummerciu di materiali di custruzzione u luni, u marti è u marcuri era 172,000 tunnellate, 127,000 tunnellate è 164,000 tunnellate rispettivamente.Affettatu da a forte pioggia in u sudu è u cuntrollu di u rumore di l'esame di ingressu à l'università, u rendiment di a dumanda di l'acciaio hè assai inestabile.Tuttavia, l'espurtazioni di l'acciaio di u mo paese sò aumentate à 7,76 milioni di tunnellate in maghju, chì mostra una forte dumanda esterna.À u listessu tempu, l'efficienza di l'acciaieri hà migliuratu, è a motivazione per cuntinuà à riduce a produzzione hè insufficiente.In u cortu termini, per via di u rendiment generale di a ricuperazione di a dumanda domestica, i prezzi di l'azzaru ponu cuntinuà à fluttuà in un intervallu ristrettu.


Tempu di posta: 10-ghjugnu-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}