Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

June7: I futuri neri sò cascati à traversu u bordu, i prezzi di l'azzaru fluttuanu debbuli

U prezzu attuale di u mercatu di l'acciaio

U 7 di ghjugnu, u prezzu di u mercatu di l'acciaio domesticu hà fluttuatu debbuli, è u prezzu ex-factory di billetta cumuni era stabile à 4 500 yuan/ton ($ 692/Ton).

I prezzi di u mercatu di quattru azzaru maiò

Custruzzione in acciaio: U 7 di ghjugnu, u prezzu mediu di 20 mm rebar in 31 cità maiò di a Cina era 4,839 yuan/ton ($ 744/Ton), in calata di 15 yuan/ton ($ 2.3/Ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.
Bobina laminata à caldu: U 7 di ghjugnu, u prezzu mediu di a bobina laminata à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò di a Cina era 4,911 yuan/ton ($ 755/Ton), in calata di 11 yuan/ton ($ 1,69/Ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.
Bobina laminata a freddo: U 7 di ghjugnu, u prezzu mediu di 1,0 mm di bobina fredda in 24 cità maiò di a Cina era 5,442 yuan/ton ($ 837/Ton), in calata di 5 yuan/ton ($ 0,76/Ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

I prezzi di u mercatu di materie prime è carburanti

Minerale impurtatu: U 7 di ghjugnu, u prezzu di u mercatu spot di u minerale di ferru impurtatu s'arrizzò ligeramente, è u sentimentu di u mercatu era accettabile.
Coca: U 7 di ghjugnu, u mercatu di coke era stabile è forte, è i prezzi di coke di cumpagnie di coke in parechji lochi anu aumentatu ligeramente da 100 yuan / ton ($ 15.3 / Ton), ma ùn ci era micca risposta da l'acciaieri mainstream.
Scrap steel: U 7 di ghjugnu, u prezzu mediu di scarti d'acciaio in 45 mercati principali di a Cina era 3,247 yuan/ton ($ 499/Ton), un aumentu di 10 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

steel

Previsione di u mercatu di l'acciaio

Sicondu i dati, à a fini di maghju, a pruduzzioni di l'azzaru crudu di ogni ghjornu di l'imprese di l'azzaru chjave era di 2,3193 milioni di tunnillati, un incrementu di 0,88% in u mese;
À l'iniziu di sta settimana, u voluminu di cummerciale di u mercatu di l'azzaru era mediu, più debule chè prima di u Dragon Boat Festival, è i guadagni di u prezzu di l'acciaio d'oghje sò stati bluccati.Prima di tuttu, dopu àprezzu azzaruhà risuscitatu per parechji ghjorni consecutivi, u ritmu di l'acquisti di terminal downstream hà rallentatu.À u listessu tempu, hà una certa rilazioni cù a forte precipitazione è l'altu risicu di disastri di inundazioni in parechji lochi in u sudu.Inoltre, durante l'esame di ingressu à u liceu è u liceu, i cantieri di custruzzione à uni pochi centinaie di metri di i siti di teste in parechji lochi seranu sospesi, chì anu ancu affettà una certa dumanda.

Vendita calda di bobine è fogli d'acciaio.

1. bobina d'acciaio galvanizatu / foglia

2. galvalume /zincalum bobina d'acciaio / foglia

3. bobina d'acciaio galvanizatu prepainted (ppgi) / bobina d'acciaio galvalume prepainted (ppgl)

4. corrugated steel sheet / roof sheet

Taglie pienu è serviziu one-stop satisrisponde à i clienti diverse esigenze.Benvenuti inchiesta noi!


Tempu di posta: 08-06-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}