Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

A produzzione glubale di l'azzaru hè cascata da 10% in u Novembre

Cume a Cina cuntinueghja à riduce a produzzione d'acciaio, a produzzione glubale di l'azzaru in u Novembre hè cascata da 10% annu à 143,3 milioni di tunnellate.

In nuvembre, l'acciaieri cinesi anu pruduciutu 69,31 milioni di tunnellate d'acciaio crudo, chì hè 3,2% più bassu di u rendimentu d'ottobre è 22% più bassu di u rendiment di nuvembre 2020.A causa di a limitazione di a stagione di riscaldamentu è a preparazione di u guvernu per l'Olimpiadi Invernali, a diminuzione di a produzzione hè in linea cù l'aspettattivi di u mercatu.Tuttavia, u tassu mediu d'utilizazione di l'acciaieri cinesi ùn hè micca calatu u mese passatu.
Sicondu i fonti di u mercatu, i marghjini di prufittu di l'acciaieri cinesi anu migliuratu u mese passatu, cusì l'imprese ùn sò micca disposti à cuntinuà à riduce attivamente a produzzione.Inoltre, a produzzione in dicembre hè prevista per aumentà.Ancu s'ellu ci hè un aumentu sustanziale, a pruduzzione annuale di l'azzaru di u paese serà più bassa di a produzzione di l'annu passatu di 1,065 miliardi di tunnellate.

A pruduzzione in u Mediu Oriente hè ancu calata, principalmente per via di una calata di 5,2% in a produzzione iraniana, chì hè in parte ligata à i prublemi di l'electricità in l'estiu.

À u listessu tempu, secondu l'Associazione Mondiale di l'Acciaio (Worldsteel), a produzzione d'acciaio in altre regioni hà cuntinuatu à aumentà, guidata da a dumanda di l'acciaio è a ricuperazione di i prezzi dopu a crisa COVID-19.


Tempu di Postu: Dec-27-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}