Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

A produzzione glubale di l'acciau hè diminuita per via di a diminuzione di a produzzione di Cina

A causa di a decisione di a Cina di mantene a produzzione di l'acciaio di quist'annu à u listessu livellu chì in u 2020, a produzzione d'acciaio glubale hè diminuita di 1,4% annu à 156,8 milioni di tunnellate in Aostu.

In Aostu, a pruduzzioni di l'azzaru crudu di a Cina era di 83,24 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 13,2%.A più impurtante, questu hè u terzu mesi consecutivu di calata di a produzzione.
Questu significa chì, se a pruduzzione ferma stabile per u restu di questu annu, l'obiettivu di mantene a pruduzzione annuale à u livellu di 2020 (1,053 miliardi di tunnellate) pare esse realizabile.In ogni casu, a dumanda di staggione migliorata pò ancu stimulà l'appetite di l'acciaieri.Certi participanti di u mercatu crèdenu chì a pruduzzione di l'azzaru cresce da settembre à uttrovi.
Un grande trader cinese hà dettu chì hè assai più faciule per riduce a produzzione quandu a dumanda hè bassa.Quandu a dumanda hè forte, tutte e fabbriche ponu truvà modi per evità a pulitica di u guvernu di limitazione di a produzzione.Tuttavia, u guvernu hè veramente assai strettu sta volta.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}