Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

I prezzi di u carbone di coke d'Australia aumentanu da 74% in u terzu trimestre

A causa di l'offerta debule è di l'aumentu di a dumanda annu à l'annu, u prezzu di u cuntrattu di carbone di coke duru di alta qualità in Australia in u terzu trimestre di u 2021 hè aumentatu mese in mese è annu in annu.

In u casu di u voluminu limitatu di l'esportazione, u prezzu di u cuntrattu di carbone metallurgicu in settembre hà aumentatu da 74% mese in mese à USD 203.45USD/Ton FOB Queensland.Ancu se l'attività di cummerciale in u mercatu asiaticu sò state affettate da l'epidemie di covid-19, i prezzi di e materie prime anu aumentatu per via di u numeru limitatu di fornitori è i cumpratori chì anu da accettà u novu livellu.

Nantu à l'annu annu, u prezzu di u cuntrattu hà aumentatu da 85%, in parte per via di l'aumentu di l'attività cummerciale.In u terzu trimestre di u 2020, a dumanda d'oltremare di carbone coke australianu era debule.U mercatu era desertu perchè i cumpratori chinesi guasi scappatu di e so quote d'importazione prima di a prohibizione informale di l'impurtazione di carbone australianu.

Inoltre, i cumpratori indiani ùn anu micca interessatu in u materiale per via di un inventariu domesticu suffirenziu.L'esportatori anu trasferitu alcune materie prime da a Cina à altri paesi, cum'è l'Asia Sudueste è l'Unione Europea quist'annu, mentre chì a dumanda di l'India hè chjaramente ricuperata cù l'aumentu di a produzzione d'acciaio.

U prezzu di u cuntrattu di carbone di coke da lugliu à aostu hè basatu annantu à u prezzu di l'esportazione media attuale registratu da ghjugnu à aostu.


Tempu di Postu: Settembre-06-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}