Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

APR20: L'acciaieri cuntinueghjanu à aumentà i prezzi, a sesta volta di roll-out di coke hè sbarcata

1. U prezzu di u mercatu attuale di l'azzaru

U 20 d'aprile, u mercatu domesticu di l'acciaio hè cresciutu ligeramente, è u prezzu ex-factory di i billetti Tangshan hà aumentatu da 20 à 4,830 yuan/ton.

2. I prezzi di u mercatu di quattru varietà maiò di l'azzaru

Custruzzione in acciaio: U 20 d'aprile, u prezzu mediu di 20mm grade 3 sismic rebar in 31 cità maiò in u paese era di 5,140 yuan/ton, in crescita di 15 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata a caldo:U 20 d'aprile, u prezzu mediu di a bobina laminata à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò di u paese era di 5 292 yuan/ton, un aumentu di 7 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata a freddo: U 20 d'aprile, u prezzu mediu di 1.0mm cold coil in 24 cità maiò in u paese era 5,719 yuan/ton, in calata di 1 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

3. I prezzi di u mercatu di materie prime è carburanti

Minerale impurtatu:U 20 d'aprile, u prezzu di u mercatu spot di u minerale di ferru impurtatu in Shandong hà fluttuatu in un intervallu ristrettu, è u sentimentu di u mercatu era relativamente desertu.

Scrap steel:U 20 d'aprile, u prezzu di u mercatu naziunale di scrap steel s'arrizzò fermamente è moderatu.U prezzu mediu di scrap steel in 45 mercati maiò in u paese era 3,355 yuan/ton, un aumentu di 5 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

Coca:U 20 d'aprile, u mercatu di coke era relativamente forte, è l'acciaieri mainstream in Hebei anu accettatu a sesta volta di l'aghjustamentu di u prezzu di coke, finu à 200 yuan/ton.

4. Previsione di prezzu di u mercatu di l'acciaio

U dopu meziornu di u 20 d'aprile, hè statu amparatu chì a cità di Tangshan rinfurzà ancu più a gestione di a chiusura è u cuntrollu.Implementa strettamente e misure di chjude è cuntrollu glubale, cù chjusi regiunale, stà in casa, è servizii porta à porta, ponendu una basa solida per accelerà a realizazione di u "zero" suciale.Affettatu da a chjusura è u cuntrollu, Tangshan hà aghjustatu 2 alti furnace per u mantenimentu, è u tassu d'utilizazione di a capacità di l'altu furnace hè di 69,53%, in calata di 1,11% settimana à settimana.

Ricertamenti, e pulitiche macroeconomiche favurevuli anu cuntinuatu, è à u stessu tempu, a situazione epidemica in più è più regioni in Cina s'hè stabilizzata, è a ripresa di u travagliu è di a produzzione principia.Tuttavia, l'aghjurnamentu di u sigillamentu è u cuntrollu di Tangshan hà purtatu à un mantenimentu supplementu di l'alti furnace in alcune cumpagnie di l'acciaio, è a rata di ricuperazione di a produzzione d'acciaio hà rallentata.In u cortu termini, a preferenza macro per i costi di l'azzaru superimpostu hè altu è difficiule, è ci hè sempre un forte sustegnu per i prezzi di l'azzaru, ma un aumentu di moda dipende sempre da u prugressu di a ricuperazione di a dumanda, è i prezzi di l'azzaru à cortu-termine ponu fluttuà à altu. livelli.


Tempu di Postu: Apr-21-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}