Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Striscia galvanizzata G550 Produttore Striscia d'acciaio galvanizatu / Bobina 0.12-2mm Spessore

Breve descrizzione:

L'acciaio di striscia galvanizzata hè strisce d'acciaio laminate à friddu o in caldu per rivestire cù una strata di lega di zincu à varii gradi.A galvanizazione in caldo hà i vantaghji di un revestimentu uniforme, una forte adesione è una longa vita di serviziu.U sustrato d'acciaio di striscia galvanizzata à caldo subisce reazzioni fisiche è chimiche cumplesse cù u bagnu fusu per furmà una strata di lega di zincu-ferru resistente à a corrosione cù una struttura compatta.A strata di lega hè integrata cù u stratu di zincu puro è u sustrato d'acciaio di striscia.Dunque, hà una forte resistenza à a corrosione.


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

Prucessu di pruduzzioni di striscia galvanizzata
1. Pickling è decontamination di tuttu u rollu distriscia steel per ottene una superficia luminosa è pulita.
2. Hot-dip galvanizing: Dopu à a marinatura, hè pulita in u cisterna di clorur d'ammoniu o solu suluzione acquosa di clorur di zincu o suluzione aquosa mista di clorur d'ammoniu è di clorur di zincu, è dopu mandatu à u fornu di annealing cuntinuu è dopu in u tank di galvanizazione per galvanizza.
3. A striscia hè galvanizzata è mette in almacenamiento, è a strata galvanizzata pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente.
4. Se ci hè un requisitu per a larghezza, ubobina d'acciaio galvanizatupò esse trasfurmatu in strisce.In generale, u spessore di u schedariu di toxicità hè 0.12-2mm.

A specificazione di striscia d'acciaio galvanizatu pò esse persunalizata secondu u requisitu di u cliente.

Spessore 0,12 mm-3 mm;calibre 11-36 gauge
Larghezza 50mm-500mm;
Standard JIS G3302, EN10142, EN 10143, GB/T2618-1998, ASTM653, AS NZS 1397
Grau di materiale SGCC, DX51D, G550, SPGC, ecc.
Revestimentu di zincu Z30-Z275g/㎡
Trattamentu di a superficia Passivazione o Chromated, Skin Pass, Oil o Unoiled, o Antifinger print
Spangle Picculu / Regular / Grande / Non-Spangle
Pesu di bobina 0,5-1 tunnellate, un pacchettu hè di solitu 3-5tons
Diametru internu di a bobina 508/610 mm
Durezza Duru duru (HRB60), duru mediu (HRB60-85), duru pienu (HRB85-95)

A bobina / strisce d'acciaio galvanizzate sò largamente usate per a custruzzione, l'edificazione, i fogli di tettu, l'automobile, l'agricultura, l'apparecchi domestici, i tubi di vanità è l'industria cummerciale.

galvanized-slit-strip
galvanized-trip
galvanized-steel-strip2
www.win-road.com
www.win-road.com

U materiale di basa di striscia d'acciaio galvanizatu pò esse divisu in azzaru laminatu à friddu è azzaru laminatu à caldu.U grossu di a striscia galvanizzata cù l'acciaio laminatu à friddu hè 0.12-2mm, mentre chì u gruixu di a striscia galvanizzata cù u materiale d'acciaio laminatu in caldu hè 2-5mm.A qualità d'acciaio per strisce d'acciaio galvanizzate laminate à friddu sò G550, DX51D + Z, S350, S550, Q195, Q235, SGCC.A striscia hè generalmente tagliata da bobine d'acciaio galvanizzate chì larghezza da 600-1500 mm, cusì chì ogni larghezza di striscia hè dispunibule.

galvanized strip 3
www.win-road.com

  • Previous:
  • Next:

  • body{-moz-user-select:none;}