Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Produttori di lami d'acciaio di zincu-aluminiu-magnesiu, fornitori di bobine ZAM usu è vantaghji di fogli di zam.

Lamina d'acciaio zincu-aluminiu-magnesiuhè un novu tipu di foglia d'acciaio rivestita resistente à a corrosione.A so strata galvanizzata hè principalmente cumpostu di zincu, chì hè cumpostu di zincu più 11% aluminium, 3% magnesiu è una piccula quantità di silicuu.A gamma di spessore attuale di a produzzione di lami d'acciaio hè 0,27 mm --- 9,00 mm, è a gamma di larghezza di produzzione hè: 580 mm --- 1524 mm.A causa di l'effettu cumminatu di questi elementi aghjunti, u so effettu inhibitore di a corrosione hè ancu rinfurzatu.Inoltre, hà una capacità di processabilità eccellente in cundizioni severi (stretching, stamping, bending, paint, welding, etc.), è u revestimentu hà una alta durezza è una eccellente resistenza à i danni.Comparatu cù ordinariubobine d'acciaio galvanizatuè i prudutti galvanizzati, pò ottene una resistenza à a corrosione megliu cù aderenza di plating menu, è per via di questa resistenza di corrosione superiore, pò esse usata invece di l'acciaio inox o l'aluminiu in certi campi.L'effettu self-healing resistente à a corrosione di a faccia cut end hè una caratteristica maiò di u pruduttu.
I prudutti sò principarmenti usati in a custruzzione civile (tettu di chiglia, bordu perforatu, ponte di cable), a produzzione agricula di bestiame (struttura d'acciaio di serra d'alimentazione agricula, accessori di struttura d'acciaio, serra, equipaghji di alimentazione), strada ferroviaria, cumunicazione di energia (trasmissione è distribuzione alta è alta). Switchgear di bassa tensione, corpu esterno di substazione in scatula), mutori di l'automobile, refrigerazione industriale (torri di raffreddamentu, grandi climatizzatori industriali esterni) è altre industrii, u campu d'applicazione hè assai largu.

U nome cumpletu di zincu-aluminiu-magneziu platu d'acciaio deve esse aluminium-magnesium-zinc (siliconu).U siliciu hè un elementu promotore.Quandu aghjustatu in una proporzione propria, a piastra d'aluminiu-zinc-magnesium avarà a funzione autocurativa di a superficia finale.Per esempiu, a causa di a necessità di sizing, avemu bisognu di taglià a piastra d'acciaio in a direzzione di a lunghezza.Dopu à a fine ùn hà micca film protettivu, secondu u sensu cumunu, hà da pocu à pocu sottumessu una reazzione elettrolitica cù l'ossigenu è l'umidità in l'atmosfera per causà ruggine.In ogni casu, per via di a fluidità di ioni di magnesiu, una nova film protettiva scorri à u portu micca coperto da a film protettiva per furmà una nova film protettiva.Questu significa chì ancu s'ellu si usa un cuteddu duru per scratch o distrughje a film protettiva nantu à a superficia di a placa d'acciaio, ùn avete micca bisognu di preoccupari, l'auto-guarigione di l'incisione risolverà stu prublema in pocu tempu.
Usu di a bobina ZAM:
1. Custruzzione: tetti, muri, garages, muri insonorizzati, tubi è case modulari, etc.
2. Automobile: silenziatore, tubu di scarico, accessori di pulitore, cisterna di carburante, scatula di camion, etc.
3. Apparecchi di casa: pannellu posteriore di frigorifero, stufa à gas, climatizzatore, fornu à micru elettronicu, cornice LCD, cintura CRT a prova di esplosione, retroilluminazione LED, armadiu elettricu, etc.
4. Usu agriculu: case di porcu, case di pollastre, granari, tubi di serra, etc.
5. Altri: coperchio d'insulazione di calore, scambiatore di calore, secadoru, riscaldatore d'acqua, etc.
6. Precauzioni per l'usu
7. Almacenamiento: Si deve esse guardatu in casa cum'è magazzini, guardatu seccu è ventilatu, è ùn deve esse guardatu per un bellu pezzu in un clima àcitu.Quandu si guarda fora, hè necessariu di prevene a pioggia è evità a condensazione causata da e macchie d'oxidazione.
8. Trasportu: Per evitari l'impattu esternu, SKID deve esse usatu per sustene a bobina d'acciaio nantu à u strumentu di trasportu per riduce l'impilamentu è piglià misure a prova di pioggia.
9. Processing: Quandu COILCENTER hè shearing, u listessu oliu lubricating cum'è u piattu aluminium deve esse usatu.Quandu drilling o cutting sheet steel galvanized, hè necessariu di sguassà filings di ferru spargugliatu in u tempu.


Tempu di posta: 07-07-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}