Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

18 di maghju: L'acciaieri taglianu i prezzi à grande scala, i futuri neri sò cascati drasticamente, è i prezzi di l'acciaio s'ajustanu debbuli.

U 18 di maghju, u prezzu di u mercatu domesticu di l'acciaio hè cascatu, è u prezzu di a fabbrica di billette generale hè cascatu da 40 yuan/ton ($ 5.9/ton) à 4,520 yuan/ton ($ 674/ton).A transazzione attuale hè cascata ovviamente, è a transazzione era debule in tuttu u ghjornu.

I prezzi di u mercatu di l'acciaio maiò

Custruzzione in acciaio: U 18 di maghju, u prezzu mediu di 20 mm di rinforzu sismicu di gradu 3 in 31 cità maiò di a Cina era 4,874 yuan/ton ($ 727/ton), in calata di 40 yuan/ton ($ 5.9/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata à caldu: U 18 di maghju, u prezzu mediu di a bobina laminata à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò di a Cina era di 4,967 yuan/ton ($ 740/ton), calata di 46 yuan/ton ($ 6,8/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata a freddo: U 18 di maghju, u prezzu mediu di 1.0mm coil freddo in 24 cità maiò di a Cina era 5,535 yuan/ton ($ 826/ton), in calata di 20 yuan/ton ($ 3/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Previsione di u mercatu di l'acciaio

Sicondu un sondaghju, u voluminu di cummerciale dimateriali di custruzziones'hè cullatu u luni à 173.000 tunnellate.A dumanda hà migliuratu dopu à a forte pioggia in u sudu, ma si calò di novu à 143 000 tunnellate u marti.Ancu s'è a situazione di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in parechji lochi hà gradualmente migliuratu, l'imprese anu sempre affruntà parechje difficultà è blocchi in a ripresa di u travagliu è di a produzzione, chì risulta chì a dumanda attuale di l'azzaru resta debule.Sottu u sfondate di a realità debule, u sentimentu di u mercatu ùn hè micca bonu, è u mercatu di futuri neri si debilita, chì guida ancu uprezzu azzarufluttuà debbuli.

Win Road International Trading Co., Ltd hè specializatu inbobina d'acciaio galvanizatu, bobina di galvalume,bobina d'aluzinc, foglia galvanizzata, foglia di tettu, bobina ppgi ppgl.I servizii di trasfurmazioni è di distribuzione di furnizzioni di fabbrica d'acciaio per l'utilizatori finali. Relying nantu à i vantaghji di e risorse di Baosteel, a cumpagnia radiate tuttu u paese, è hà stabilitu relazioni cooperative à longu andà cù i clienti finali.À u listessu tempu, in cunfurmità cù u principiu di "assicurazione di qualità, prima reputazione", cuntinuemu à sviluppà u mercatu.Zone di serviziu (apparecchi per a casa, pezzi d'auto, accessori di hardware, equipaghji per a lotta di u focu, canali di ventilazione, ecc.


Tempu di Post: 19-May-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}