Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Bobina d'acciaio preverniciata ppgi ppgl bobina knowedge ppgi fornitore di fabricatore di bobine

1. U prucessu di pruduzzioni di piastra azzaru culore
Piastra d'acciaio di culore (cunnisciutu ancu com'è piastra di culore, piastra d'acciaio rivestita di culore,ppgi ppgl) hè basatu annantu à u piattu d'acciaio laminatu à friddu, a piastra d'acciaio galvanizzata o a bobina d'acciaio galvalume, dopu u pretrattamentu di a superficia (sgrassamentu, pulizia, trattamentu di cunversione chimica), è u revestimentu (metudu di rivestimentu di rulli), un pruduttu fattu da coccia è rinfrescante.
A struttura di u revestimentu include dui mantelli è una coccia, duie mantelli è dui pani, etc. A vita di serviziu senza mantenimentu pò esse 10-30 anni secondu l'atmosfera ambientale.
U principale prucessu di pruduzzione di l'unità di rivestimentu di culore cuntinuu cumuni di dui rivestimenti è dui cotti hè: uncoiler -------cucitrice ------ pressing roller ------tensioning machine --- -Scoiling Looper-----Sgrassaggio alcalino----Pulizia----Asciugatura-----Passivazione-----Asciugatura------Inizio Rivestimento ------- Rivestimentu iniziale è essiccazione------ rivestimento di finitura fine------ essiccazione di finitura------ raffrescamentu è raffreddamentu d'aria------ travagliu di bobina Set ----- riavvolgitore----- (u u prossimu rotulu hè imballatu è messu in almacenamentu).

ppgi ppgl ral colors

Sustrati cumuni per a bobina d'acciaio rivestita di culore (bobina ppgi ppgl)
(1) Sustrato laminatu à friddu
A piastra di culore prodotta da u sustrato friddu hà un aspettu lisu è bellu è hà a processabilità di u pianu friddu;in ogni modu, ogni piccula scratch in u revestimentu di a superficia esposerà u sustrato friddu à l'aria, chì espone rapidamente u ferru à u Generate rust rossu.Per quessa, tali prudutti ponu esse usatu solu per misure d'isolamentu tempuranee è materiali interni cù esigenze bassu.
(2) Sustrato galvanizatu à caldo
U pruduttu ottenutu da u revestimentu organicu nantu à ubobina galvanizzata a caldohè u fogliu galvanizatu à caldu rivestitu di culore.In più di l'effettu protettivu di u zincu, u revestimentu organicu nantu à a superficia di u fogliu galvanizatu in caldu hè ancu un rolu d'insulazione è prutezzione, impediscendu a ruggine, è a vita di serviziu hè più longa di quella di u caldu. foglia galvanizzata.U cuntenutu di zincu di u sustrato galvanizatu in caldu hè in generale 180g / m2 (doppia facciata), è u cuntenutu massimu di zincu di u sustrato galvanizatu in caldu per l'esterno di l'edificiu hè 275g / m2.
(3) Sustrato Al-Zn à caldo
Su richiesta, hbobina di galvalume ot-dippò ancu esse usatu cum'è sustrati rivestiti di culore (55% AI-Zn è 5% AI-Zn).
(4) Sustrato electro-galvanized
U fogliu elettro-galvanizatu hè aduprata cum'è sustrato, è u pruduttu ottenutu da u revestimentu di pittura organica è di coccia hè un fogliu di culore elettro-galvanizatu.Perchè a strata di zincu di u fogliu elettro-galvanizatu hè magre, u cuntenutu di zincu hè di solitu 20/20g/m2, cusì stu pruduttu ùn hè micca adattatu per l'usu.Fate pareti, tetti, ecc.Ma per via di a so bella apparenza è l'eccellente prestazione di trasfurmazioni, pò esse principalmente aduprata in l'apparecchi di casa, audio, mobili in acciaio, decoru interni, etc.

www.win-road.com

A superficia superiore rivestita di dui strati di pittura è una strata di culore nantu à a superficia posteriore (questu tipu di pittura posteriore ùn hè generalmente micca adattatu per l'usu frontale)
A bobina d'acciaio preverniciata (ppgi ppgl) hè un pruduttu fattu di lamiera d'acciaio laminata à freddo, lamiera d'acciaio galvanizzata in caldo o lamiere d'acciaio galvalume dopu a sgrassatura di a superficia, u trattamentu di fosfatazione è di cromati, è dopu rivestite cù pittura organica è cotta.I rivestimenti cumunimenti usati per i platti d'acciaio rivestiti di culore sò poliester (sistema di rivestimentu BHP XRW, Baosteel JZ, Korea PGS, Taiwan PE), seguitu da resina di silicone (PSS), resina di fluoru (PVDF), etc. A struttura di revestimentu hè divisa in dui. L'épaisseur du revêtement est généralement 20-25μ à la surface et 8-10μ au dos.I normi cumunimenti citati per i fogli d'acciaio rivestiti di culore sò l'American ASTM A527 (galvanized), ASTM AT92 (aluminium-zinc), Japanese JIS G3302, European EN/0142, Korea KS D3506, Baosteel Q/BQB420.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}