Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Funzioni è Vantaghji di fogli galvanizzati

Lame d'acciaio galvanizatu / bobina hè di prevene a corrosione nantu à a superficia di a lama d'acciaio è allargà a so vita di serviziu.A superficia di a lamina d'acciaio hè rivestita da una strata di zincu metallicu.Stu tipu di foglia / bobina d'acciaio galvanizatu hè chjamatu foglia / bobina galvanizzata.A bobina fina d'acciaio hè immersa in u tank di zincu fusu, perchè una capa di zincu hè aderita à a superficia.Attualmente, hè pruduciutu principarmenti da u prucessu di galvanizazione cuntinuu, vale à dì, l'immersione cuntinuu di lami d'acciaio in bobina in un tank galvanizatu cù zincu fusu per fà lame / bobina d'acciaio galvanizatu.

 

Vantaghji

1. U costu di galvanizzazioni hot-diponL'anti-ruggine hè più bassu di quellu di altri rivestimenti di pittura.

2. A strata galvanizzata è l'azzaru sò metallilurgically cumminati è diventanu una parte di a superficia di l'acciaio, cusì a durabilità di u revestimentu hè più affidabile.

3. U prucessu di galvanizazione hè più veloce di l'altri metudi di revestimentu, è pò ancu evitari di pittura in u situ di custruzzione dopu a stallazione.

4. Ogni parte di e parti plated pò esse chjapputu cù zincu, ancu in recesses, anguli sharp o lochi ammucciati ponu esse cumplettamente prutetti.

5. A strata galvanizzata forma una struttura metallurgica speziale, chì pò sustene u dannu meccanicu durante u trasportu è l'usu.

6. In l'ambienti suburbani, l'anti-ruggini standard di galvanizzazioni caldesuperficiapò esse mantinutu per parechji anni senza riparà.In l'area urbana o in l'area offshore, a strata anti-ruggine galvanizzante standard pò esse mantenuta per 20 anni senza riparà.

 

Applicazioni

I prudutti di striscia d'acciaio galvanizatu sò principalmente usati in l'industria di a custruzzione, l'industria ligera, l'automobile, l'agricultura, l'allevamentu di l'animali, a pesca è u cummerciu.Frà elli, l'industria di a custruzione hè principarmenti aduprata per a fabricazione di pannelli anti-corrusione industriale è civili per u tettu di l'edifiziu, griglie di tettu, etc.;l'industria ligera si usa per fabricà cunchiglia di l'apparecchi, camini civili, apparecchi di cucina, etc., è l'industria di l'automobile hè principalmente aduprata per a fabricazione di pezzi resistenti à a corrosione per vitture, ecc. magazzinu è trasportu, carne è prudutti acquatiche arnesi di trasfurmazioni di refrigerazione, etc.;L'usu cummerciale hè principalmente usatu cum'è almacenamentu di materiale è trasportu, arnesi di imballaggio, etc.

Gi coil 顶展


Tempu di posta: 03-03-2021
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}