Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

Bobina di Galvalume / caratteristiche di bobina di zincu è usi.Cumu guardà a bobina d'acciaio galvalume

A bobina di galvalume / bobina di zincu hà parechje caratteristiche eccellenti:

1.forte resistenza à a corrosione, 3 volte quella di foglia galvanizzata pura;

2.belli spangles nantu à a superficia, chì ponu esse usatu cum'è pannelli esterni di custruzzione.

3. Resistenza à a corrosione
A resistenza à a corrosione di "bobina d'acciaio galvanizatu" hè principalmente per via di l'aluminiu, a funzione protettiva di l'aluminiu.Quandu u zincu hè purtatu, l'aluminiu forma una densa capa di l'ossidu d'aluminiu, impediscendu chì e sustanzi resistenti à a corrosione corrodanu l'internu.

4. Resistenza à u calore
Piastra d'acciaio in lega d'aluminiu-zinc hà una bona resistenza à u calore è pò sustene a temperatura alta di più di 300 gradi Celsius, chì hè assai simili à a resistenza à l'ossidazione à alta temperatura di a placa d'acciaio aluminized.

5. Calore riflettente
A riflettività termale di l'acciaio galvanizatu hè assai altu, duie volte di quella di l'acciaio galvanizatu, è a ghjente spessu usa com'è materiale d'insulazione termale.

6. Ecunumia
Perchè a densità di 55% AL-Zn hè più bassu di quella di Zn, sottu u stessu pesu è u stessu spessore di a strata d'oru, l'area di a lamina d'acciaio galvanizatu hè più di 3% più grande di quella di l'azzaru galvanizatu. foglia.

Applicazione di bobina di galvalume

Coils Galvalume sò usati in a custruzzione: tetti, muri, garages, muri acustici, tubi è case modulari, etc.

I bobine di Galvalume sò aduprate in l'automobile: silenziatori, tubi di scarico, accessori di pulitori, cisterne di carburante, scatole di camion, etc.

Galvalumee bobine sò aduprate in l'apparecchi domestici: backplanes di frigoriferi, stufe di gas, climatizzatori, forni à micru elettronicu, cornici LCD, nastri CRT a prova di esplosione, retroilluminazione LED, armarii elettrici, etc.

GalvalumeI bobine sò usati in l'agricultura: case di porcu, pollastri, granari, pipi per serre, etc.

Galvalumea bobina hè aduprata per altri: tappe d'insulazione di calore, scambiatore di calore, secadoru, riscaldatore d'acqua, etc.

Precauzioni per l'usu

Conservazione di bobine di galvalume

: Si deve esse guardatu in casa cum'è magazzini, mantinutu seccu è ventilatu, è ùn deve esse guardatu per un bellu pezzu in un clima àcitu.Quandu si guarda fora, hè necessariu di prevene a pioggia è evità a cundensazione causata da e macchie d'oxidazione.

Trasportu di bobine galvanizzate: evite l'impattu esternu, SKID deve esse usatu per sustene e bobine d'acciaio nantu à l'arnesi di trasportu, riduce l'impilamentu è pigliate misure a prova di pioggia.

Trattamentu di bobina galvanizata: COILCENTER hà bisognu à aduprà u listessu oliu lubrificante cum'è piastra d'aluminiu quandu si taglia.Quandu drilling o cutting sheets d'acciaio galvanizatu, hè necessariu di caccià u filing di ferru spargugliatu in u tempu.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}