Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

L'azzaru di u futuru hè cascatu di più di 3%, u minerale di ferru hè cascatu di più di 6%, è i prezzi di l'azzaru anu aumentatu è falatu.

U 14 di ferraghju, u prezzu di u mercatu domesticu di l'acciaio hè cascatu, è u prezzu ex-factory di a billetta cumuni di Tangshan era stabile à 4.700 yuan/ton.($746/ton)
Ricertamenti, parechji dipartimenti è istituzioni, cumprese a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, l'Amministrazione Statale di Supervisione di u Mercatu, è l'Associazione Chine di Ferru è Acciaio, anu prupostu di rinfurzà a supervisione di u mercatu è assicurà u funziunamentu stabile di u mercatu di u minerale di ferru.Ricertamenti, i mercati di u minerale di ferru è di i futuri di l'acciaio sò aumentati è poi cadunu, è i prezzi di l'azzaru si sò adattati per quessa.

Mercatu spot di l'acciaio

Custruzzione in acciaio: U 14 di ferraghju, u prezzu mediu di l'armatura sismica 20mm grade 3 in 31 cità maiò di u paese era 5,010 yuan/ton ($ 795/ton), in calata di 22 yuan/ton ($ 3.5/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata a caldo:U 14 di ferraghju, u prezzu mediu di a bobina laminata à caldu da 4,75 mm in 24 cità maiò in Cina era 5,073 yuan/ton ($ 805/ton), in calata di 52 yuan/ton ($ 8,3/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Bobina laminata a freddo: U 14 di ferraghju, u prezzu mediu di a bobina fredda 1.0mm in 24 cità maiò in Cina era 5,611 yuan/ton ($ 890/ton), in calata di 9 yuan/ton ($ 1.4/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

Mercatu spot di materia prima

Minerale impurtatu:U 14 di ferraghju, u prezzu spot di u minerale di ferru impurtatu hà fluttuatu in diminuzione, è a transazzione di u mercatu era debule.
Coca: U 14 di ferraghju, u mercatu di coke era debule è stabile.
Scrap steel: U 14 di ferraghju, u prezzu mediu di scarti d'acciaio in 45 mercati maiò in u paese era 3.216 yuan/ton ($ 510/ton), un aumentu di 10 yuan/ton ($ 1.6/ton) da u ghjornu di cummerciale precedente.

L'offerta è a dumanda di u mercatu di l'acciaio

In a seconda mità di ferraghju, a custruzzione downstream hà da principià successivamente, è a dumanda cuntinueghja à ricuperà.L'approvvigionamentu hè sottumessu à prutezzione di l'ambiente è restrizioni di produzzione.A pressione nantu à u latu di l'offerta è a dumanda di u mercatu di l'acciaio hè accettabile.In ogni casu, u prezzu di a materia prima è di u carburante fluttua bruscamente, pruvucannu una attitudine prudente in u mercatu.In vista di u suspettu di speculazione eccessiva in u mercatu di crudu è di carburante, u prezzu di i futuri di u minerale di ferru hà recentemente risuscitatu è poi calatu, è u prezzu di i futuri di l'azzaru hà debilitatu.I prezzi di l'acciaio à cortu-termine ponu vede un aggiustamentu raghjonu dopu a crescita troppu veloce.


Tempu di post: Feb-15-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}