Win Road International Trading Co., Ltd

10 anni di esperienza di fabricazione

A Cina è l'India anu scappatu di quote d'acciaio galvanizatu in l'UE

I cumpratori di l'acciaio in l'Unione Europea si precipitonu per sbulicà l'acciaio in i porti dopu chì e quote d'impurtazione per u primu trimestre si sò aperti u 1 di ghjennaghju. I quotes galvanizzate è di rebar in certi paesi sò stati utilizati solu quattru ghjorni dopu à l'apertura di novi quote.

Ancu s'ellu ùn hè micca una tonnellata di prudutti d'acciaio hà sbulicatu a dogana in l'UE da u 5 di ghjennaghju, a quantità di "allocazione" pò indicà quantu di a quota hè stata utilizata.I dati doganali ufficiali di l'UE mostranu chì tutte e quote di furnimentu di l'acciaio galvanizatu per l'India è a Cina sò state usate.I cumpratori di l'UE anu dumandatu 76,140t di acciau rivestitu di Categoria 4A da l'India, 57% più di a quota specifica di u paese di 48,559t.A quantità di l'acciaio galvanizatu (4A) chì altri paesi applicanu à impurtà in u contingente superatu a quantità permessa da 14%, righjunghji 491,516 t.

U numeru di applicazioni di sdoganamentu per a Category 4B (acciaio di l'automobile) acciau rivestitu da a Cina (181,829 t) hà ancu superatu a quota (116,083 t) da 57%.
In u mercatu HRC, a situazione hè menu severa.A quota di Turchia hè stata aduprata 87%, Russia 40% è India 34%.Vale a pena nutà chì l'assunzione di quota di l'India hè stata più lenta di l'aspittà, postu chì i participanti di u mercatu credenu chì grandi quantità di HRC indianu sò in magazzini in i porti.


Tempu di Postu: 11-Jan-2022
  • Ultime nutizie:
  • Prossime News:
  • body{-moz-user-select:none;}